Hi,

welkom op mijn site, ik vindt het leuk dat je een kijkje neemt, veel lees plezier !

Liefs.

vrijdag 14 februari 2014

AnneFashion ''1''

Hei,

Als je het vorige artikel gelezen hebt weet je misschien wat AnneFashion betekend..
Hier AF nummer 1 !
Dus kijk mee naar de outfit die ik vandaag heb samengesteld.

Als eerst zag ik dit rokje, zelf ben ik niet zo van de prints maar ik vond deze wel heel erg leuk !
prijs; 9,95
 
vervolgens keek ik bij de blouses en zag ik deze met kant, omdat ik al een vrij druk rokje had wilde ik het boven rustig houden daarom heb ik voor een witte gekozen. Ik zou deze blouse dan wel in het rokje stoppen anders valt het er zo on-flateus overheen.
prijs; 24,95
 
Als schoenen heb ik gekozen voor deze enkellaarsjes met elastiek, ik ben echt verliefd op deze schoenen ! Ze zijn er ook nog in het bruin maar ik heb voor zwart gekozen omdat ik dat wat beter vond passen.
prijs; 29,95
 
om je taille wat te verduidelijken koos ik dit smalle riempje weer in zwart omdat dat gewoon goed combineert.
prijs; 9,95
 
 
 
Dit was de outfit weer, je kan er natuurlijk nog dingen bij toevoegen zoals een panty of sieraden. Ik hoop dat jullie de eerste AnneFashion leuk vonden. Als je de outfit zo leuk vond kun je de kleding  vinden op www.hm.com of via een H&M filiaal. In ieder geval bedankt voor het lezen en tot snel !
 
 
Liefs.
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten