Hi,

welkom op mijn site, ik vindt het leuk dat je een kijkje neemt, veel lees plezier !

Liefs.

maandag 10 februari 2014

mijn ontbijt(je).

Hee,

Het ontbijt waar we het over gaan hebben. Het is een heel erg belangrijk onderdeel van je dag. Ik voel me dan ook wel een beetje schuldig als ik het soms vergeet...
Maar ja vaak heb ik als ik wakker word, douche, make up doe, aankleed niet zo heel veel trek meer, terwijl het heel erg nodig is !

Mijn ontbijt bevat dan ook niet heel erg veel.. ;)
Vaak eet ik op maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag en zondag; Cruesli, vanille yoghurt, rozijntjes en probeer nog wat fruit erbij te doen.
Op woensdag en zaterdag verwen ik mezelf meestal met iets zoets, zoals een beschuitje met hagelslag of een geroosterde boterham met Nutella mmm.

Als drinken neem ik vaak water omdat dat lekker neutraal is. In het weekend hebben we vaak sinaasappelsap zelf geperst, dus nog wat vitaminetjes ;)

Bij elke maaltijd neem ik een vitamine pillentje gewoon, omdat dat wat fijner voelt, en ook omdat ik bijna nooit ziek ben dusja misschien helpen ze wel ?

Dit is mijn dagelijkse ontbijt beschreven ik hoop dat jullie het leuk vonden !

Liefs van mij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten