Hi,

welkom op mijn site, ik vindt het leuk dat je een kijkje neemt, veel lees plezier !

Liefs.

dinsdag 18 februari 2014

Favoriete films.

hee,

Ik bedacht me dat het een keer leuk was om een artikel te schrijven over mijn favoriete films. Ik kijk graag films, ik kan bijvoorbeeld een hele avond alleen maar films kijken en  geniet er dan volop van ! Zelf kijk ik films vaak online, ook met Netflix kijk ik vaak series of films.

Ik heb niet echt een voorkeur voor een bepaald genre. Ik vind zoal romantische, humoristische, spannende als waargebeurde films leuk. Waar ik alleen niet zo van ben zijn films over onderwerpen die toch niet waar kunnen zijn.

hier komen mijn favoriete films; (geen volgorde).

Gooische vrouwen; blijft altijd leuk en heel erg grappig, het leventje van de gooische vrouwen vindt ik helemaal geweldig.

Komt een vrouw bij de dokter; hele mooie film maar ik vindt deze dan wel duidelijk boeiender dan de gelukkige huisvrouw van dezelfde producent.

Lover of Loser; Veel drama maar daar hou ik wel van ! Het einde zal ik niet verklappen maar komt heel mooi uit.

Cuberbully; Weer een heel interessant onderwerp waar je echt voor moet oppassen. Er zit ook een hele goeie draai in dat er uiteindelijk iets gebeurd wat je niet verwacht had.

Spijt; Een onderwerp waar ik gelukkig niet mee te maken heb, maar zeker de moeite waard om te bekijken, wel heel erg heftig vond ik zelf.

En ik zal afsluiten met de meest favoriete film allertijden ''Haar naam was Sarah'' dit is echt wel een onderwerp wat ik heel boeiend vindt. De acteurs zijn echt geweldig en passen heel goed bij de rol die ze hebben. Ik kan deze film wel 1000 kijken en alsnog wordt ik er geeotioneerd van.

Dit was het alweer ik hoop dat jullie het leuk vonden en bedankt voor het lezen + SUCCES met het kijken voor de films hihi.

Liefss.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten