Hi,

welkom op mijn site, ik vindt het leuk dat je een kijkje neemt, veel lees plezier !

Liefs.

woensdag 26 februari 2014

Annefashion #2

Hee,

Als je een paar artikelen terug gelezen hebt weet je misschien wat AnneFashion betekend..
Hier AF nummer 2 !
Dus kijk mee naar de outfit die ik vandaag heb samengesteld.

Een basic zwarte skinny jeans.
















Skinny Low Jeans 9,95








Dit roze truitje vond ik bij de red divided ik vond hm er wel heel erg leuk uit zien met die omgevouwen korte mouwtjes.


















Fijngebreide top 9,95





Een paar mooie chique pumps mochten hier wel bij, wat een vrij normale outfit bijzonder kan maken zijn deze schoenen toch wel met een soort geweven plateau en hak.



Pumps 34,95
Ik heb de outfit verder vrij simpel gehouden maar je kan natuurlijk altijd accessoires toevoegen, ik hoop dat jullie deze Annefashion weer leuk vonden en dan zie ik jullie snel weer !
Liefss 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten